Loooooooooov!

Äntligen är det lov och jag har lite mer tid för bloggen igen. Idag har jag bara slappat hela dagen. Sovit länge. Suttit inne på datan, kollat på tv (!) och skrivit ett personligt brev till svenska skolan i Fuengirola. Imorgon ska jag skicka in min ansökan, jag hoppas att det inte är allt för sent, men man kan ju anmäla sig fram till mars, dock är det ett begränsat antal platser. På torsdag kommer mina kompisar, Katti och Fia, från Stockholm och hälsar på. Jag längat som bara den! Fram tills dess ska jag bara ta det lungt, umgås med vänner och kanske gå på stan. Oj, va det var länge sedan jag shoppade. Insåg inte det förrän nu. Men jag har lärt mig att börja spara, och har åtminstonne pengar så att jag kan betala tillbaka Lisette snart. Skönt att bli av med alla skulder! Jag måste bara säga att det är jättekul att se att många fortfarande läser min blogg, blev faktiskt lite förvånad. Den här veckan ska jag iallafall vara aktiv på bloggen. Så nu får ni kika in ibland. Ni får ha ett bra lov allihopa. Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: s

jag kan garntera att jag kollat mest gånger. haha. kollar verkligen varje dag för att se om du laggt upp nytt inlägg. but nonono.. men nu får du sätta lite eld i baken Domme :) hihihi.. k

2008-10-26 @ 00:53:13
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Elin

jag kollar troget =) vi ska umgås!

2008-10-26 @ 02:22:39
URL: http://dudejustchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0