Spain, here I come!

Idag drar jag till Spanien, för att stanna där en vecka. Har längtat som bara den! Jag ska flyga över dit själv och på flygplatsen ska jag möta Sarorna. Det kommer bli underbart. Sol och värme och vänner. Kan det bli bättre? Borde gå och lägga mig snart, men känner mig inte så trött. Jag åker ändå inte hemifrån förrän videtttiden, så jag kan sova ut på morgonen. Ska ni åka någonstans i sommar/ har åkt? Måste fixa färdigt med packningen på morgonen, sen är det väl typ dax att dra. Guuud vad jag längtar. Hoppas ni som är hemma har det bra! Puss.

Hit ska jag, underbara Torrevija.
f

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hejsan!

Såg din kommentar på Amanda Bergs blogg om hennes blommiga kjol från butiken. Jag säljer samma kjol på min internetbutik och det kommer in nya om några dagar, för 149 kr. Och den går att beställa redan nu!

Och massor av anndra fina kläder i samma stil. Kika gärna in. www.in-the-spotlight.se



Mvh Madeleine

2008-07-01 @ 09:10:13
URL: http://www.in-the-spotlight.se
Postat av: byron

Hejsan!



Ser att du varit i Torrevieja. Var det bra?

Jag kommer att åka till Calpe i slutet på augusti.

Vad åt ni till frukost och vad var priserna för att äta ute?

Hade ni sol hela tiden?





2008-07-21 @ 10:58:11
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0