Problem, problem, problem

Nu när sommarlovet äntligen har kommit vill man ju gärna åka utomlands. Från början skulle jag kanske åkt med till Spanien, men sen skulle jag jobba och om jag skulle åka innan jag börjar jobba skulle vi vara för många där. Hur som helst så kändes det okej, för jag skulle ändå åka till England, trodde jag...Men då ska det bara bli problem, problem och problem.

Först gick det inte att jag bodde på ett ställe mned några kompisar, för att det skulle bli så "mycket ansvar" för 75 åriga mammas moster. Egentligen hade det ju faktiskt blivit mindre ansvar för henne, då vi istället hade kunnat hjälpa henne med maten och allt sånt där.

 Idag skulle vi boka biljetter till England iallafall och så skulle jag bo hos min mormor och morfar och kanske hos några kusiner. Men neeeej, så blir det problem. Då helt plötsligt ska mina kusiner bort det datumet jag skulle komma. Så nu sket det sig. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Pappa ringde precis och sa att jag kujnde få numret till England och bestämma något annat datum. Men hur mycket tror dem man känner för det, när allt bara blir problem. Funderar på att bara skita i det nu. Jag orkar inte med dom. Just nu känns det bara som att dom är problem.

Kommentarer
Postat av: Sarra

vadå, kan du inte ta ledigt typ 1 vecka från jobbet eller?

2008-06-08 @ 13:26:05
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Carro

men vad jobbigt. Kan du inte vara "sjuk" lite från jobbet då?

2008-06-08 @ 14:39:19
Postat av: Joella

skolkkaa.

2008-06-09 @ 23:27:47
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0