Framme


Jag kunde visst inte vänta med bloggandet tills tisdag. Eftersom vi ändå loggade in på datan nu ville jag passa på att skriva lite.

Jag gick upp klockan fem imorse, gick inte och la mig förrän klockan fyra. Klockan sex åkte vi hemifrån och jag kom fram till Stockholm vid tolvtiden. Då hade mina kompisar, Katti, Fia och Mittra precis vaknat och satt och åt frukost. Sen när segisarna hade gjort sig i ordning åkte jag och Fia in till stan och shoppade lite. Jag fick bara köpt ett linne och ett par örhängen, men vi ska dit imorgon igen, så då ska jag nog köpa lite mer. Det är så kul att kolla i affärerna här, här finns ju massvis med roliga och speciella affärer som inte finns i Göteborg, bland annat secondhand affären beyond retro och American Apparel. Vi har nog inte gjort så mycket mer än att shoppa idag, jo fotat lite, så jag kan ju slänga in en dagens outfit sen om ni vill? Annars kommer nog bilderna upp imorgon eller på tisdag. Snart ska vi äta middag och åh så gott det luktar! Typ grillat tror jag! Mums! Har ni hittat på något kul idag?

Kram Domme


Kommentarer
Postat av: Eemse

Ha en fortsatt trevlig kväll :D

2008-07-20 @ 21:31:39
URL: http://eemse.blogg.se/
Postat av: Elin

åååh :D vad kul du verkar ha det! nä idag har jag bara blivit lite sjuk typ =( ja släng upp outfiten :P puss

2008-07-20 @ 23:52:01
URL: http://dudejustchill.blogg.se/
Postat av: SARRA

AMERICAN APPAREL?!?!???!?!?





TA MIG TILL STOCKHOLM NU DOMMMEE! :D :D

2008-07-21 @ 05:30:56
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0