Äntligen!

Slutkörd! Ja, det är nog det enda och rätta ordet för hur jag känner mig just nu. Var på jobbet idag, första gången på nästan en månad! Blev överlycklig igår när de sa att jag fick jobba idag, för jag behöver verkligen pengarna. Började klockan 06:00 imorse och sluta 15:00. Jobbade precis hela tiden, tog inte ens en kort lunchpause! Som tur är får man OB1 på söndagar, alltså fick jag äntligen ihop en slant, så att jag inte ligger back längre. Nu ska jag nog gå ut i värmen och njuta av solens sista timmar. Mitt rum är nog varmare än vad det är utomhus - som en bastu! Jag kokar. Jaja, vi hörs väl ikväll, nu ska jag steka och få lite färg om det nu går vid den här tiden på dan? Har ni haft en bra dag? Vad har ni hittat på? Stranden?

Åhh nu hör jag mina söta grannar plaska i deras pool. Nu går jag ut. Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemycket =D jag köpte den förra våren på Vero Moda :)

2008-07-27 @ 21:33:14
Postat av: elise

tack så jättemycket =D jag köpte den förra våren på Vero Moda :)

2008-07-27 @ 21:33:53
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Joella

Åh vad härligt att du fick jobba! sv: åh nej nu skrämde du mig ju :P

2008-07-28 @ 12:03:23
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0