Det är vad jag kallar lättnad!

Idag har jag pluggat företagsekonomi hela dagen. Jag trodde att det var hundra sidor med text och uppgifter inför provet och trodde dessutom att det var imorgon. När jag har läst på alla dessa hundra sidor ringer Lisette, som också trodde att vi hade så mycket och säger att vi bara har femtio sidor. Vilken lättnad tänker jag. Dock blev jag osäker på om det verkligen stämde så jag ringde Mikaela för att fråga och hon sa att vi bara hade femtio sidor. Sedan när vi har pratat en stund säger jag att jag och Lisette har råpluggat inför provet eftersom vi knappt hade pluggat förrän idag. Då säger Mikaela att provet är på torsdag. Jag tänkte vaaaaaaaaaaaaa? Hallå? Hur dålig koll får man ha egentligen? Först har vi bara hälften av det jag har pluggat på och sen har jag ytterligare en dag på mig. Hur skönt som helst! Annars hade jag knappast varit så flitig som jag har varit idag. Nu kanske jag kan se till att att sätta ett MVG på provet så att jag får ett MVG i företagsekonomi iallafall. Det här var en shock, men också en riktig lättnad!

Kommentarer
Postat av: Elin

asskönt ju :D för nu har du ju redan pluggat asmkt så nu kan du repetera ännu mer :P

2008-12-03 @ 11:03:56
Postat av: Elin

svar: en filmkamera :D:D:D

2008-12-13 @ 13:33:58
URL: http://dudejustchill.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej här kommer dom =)



Vad är det egentligen som betyder

I en värld skapad av vyer?

Molnens skuggor likt memoarer

Det är svårt att tyda ljusets trotoarer

Tittar upp och ser

Det jag borde sett förrut och ler

Inga långa krokiga vägar

Som hindrar hjärtat och vägrar

Det är en ny dag som gryr

Ståtlig som en fyr

Så öppna ögonen även fast det inte är sommar

Annars finns det risk att fötterna domnar





Den viktigaste talan



ni är två

båda förstår

den andres stumhet är klarast framför dig

betydelsen an meningen ligger under dina örons förmåga att uppfatta

ni delar den tillsammans

aldrig någon oklarhet

den är ren

den är enkel

den betyder

den talan är tystnad

2008-12-15 @ 21:15:27
URL: http://dudejustchill.blogg.se/
Postat av: Joella

hej snyggo, du har blivit utmanad. http://talkingbird.blogg.se/2008/december/utkast-jag-har.html

2008-12-20 @ 19:56:16
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0