Lita inte på nederländare

Okeeej, visst är det lätt hänt, någon addar en och man börjar skriva. Jo, sitter här hemma hos Sarah, en "nederländare" hade addat henne och verkade trevlig. Eftersom han hade ett svenskt namn  blev jag genast misstänksam, men han skrev på engelska och sa att hans morfäräldrar bodde i Sverige och fixade ihop några repliker som lät tyska. Sen ville han sätta på camen, och jaaa gissa vad han visar? Ni fattar nog själva, så jävla omoget! Haha, men Sarah jag sa ju att han säkert ljög från första början! Haha, aja man lär sig ju av sina misstag ;). Nu ska vi nog sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sarah

ÅÅ fyy säger jag asså. Usch d va inte kul!!1 Att d gick sååå snett skulle jag inte tro... han verka ju trevlig o smart..

2008-04-12 @ 00:54:42
Postat av: Domme

HAHAHA, okeeej, tycker synd om dig, men det va ändå lite kul ;). Men usch, äcklig gubbe säger jag bara!

2008-04-12 @ 00:58:03
URL: http://Domme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0