Dancing


Nu är sommarens sista dagar här. Önskar att sommaren vore längre, jag önskar att den aldrig tog slut. Vill kunna dansa runt i mina kjolar. Vill kunna svalka mig i havet utan att frysa till is. Vill sola. Vill sitta på klippor och spela spel. Vill cyckla. Vill ha sommar. Sommaren gör mig lycklig.

Sommaren är bland det bästa jag vet. Men om vi inte hade haft höst, vinter och vår hade jag kanske inte tyckt att sommaren var så speciell som jag tycker att den är. Kommer sakna sommaren, men nu är det bara att välkomna hösten. Och hösten är faktiskt helt okej. Nu ska jag leta efter stora mysiga tröjor. Dricka varm choklad. Titta på film och umgås med vänner. Det är inte heller helt fel. Vilken är eran favoritårstid? Varför? Allitd kul att höra.

Kommentarer
Postat av: Joella

Håller med dig! Sommaren är kärlek men hösten är mys. Du borde skicka in den bilden med outfiten från i lördags till dinstil!!

2008-09-03 @ 21:59:18
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: SANNA

sommar! <33

2008-09-04 @ 15:16:42
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: sarra

Jag gillar Vinter Sommar och höst..



Jag börjar med o förklara Sommarn. Den är så varm, (ibland) haha, man har lov, Reser kanske. Är ute mycket. o bla bla...



Höst: Det är för att det är så mysigt när alla löven faller från träden.. ooo vad jag gilar hösten.. För när det är höst är det inte långt till Vintern..



Oooh God vad jag älskar vintern typ.. Att ha varma stora tjocka tröjor på sig. Att sitta inne under en varm filt med varm choklad och titta på tvserier/filmer. Att bara sitta ine och mysa.. och att gå ut på en liten liten promenad när det är snö och höra snön knacka eller vad man nu säger.. Guud va mysigt.. längtar! Vill ha stora-Tjocka-tröjor nu nu nu!

2008-09-05 @ 22:03:07
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0