Om 333 dagar

Om 333 dagar flyttar jag till Spanien. Jag ska bo där i ett år. Jag kan inte förklara hur mycket jag längtar, hur mycket jag ser fram emot det kommande året. Jag har aldrig velat något så mycket som jag vill nu. Jag tänker på det varje dag, jag tänker på hur det kommer att vara att bo där, men också hur det kommer att vara att lämna alla vänner. Men jag kommer ju tillbaka och alla mina vänner får självklart komma och hälsa på! Dessutom ska jag åka med en kompis, Lisette.

Jag har skrivit en lista på hur många dagar det är kvar tills jag åker. Så jag kryssar för för varje dag som går. Och så har jag satt ut alla helger, tisdagar (då jag är ledig) och sommarlovet. Så om man ska räkna skoldagar är det mindre än 100 dagar kvar! Jag har aldrig sett fram emot något så mycket som jag gör nu. Men jag får inte glömma att ta vara på tiden här hemma nu. Så jag ska vara med alla så mycket jag bara kan innan jag åker. För jag kommer verkligen sakna er här hemma när jag har åkt iväg. Och förlåt om jag har tjatat väldigt mycket om Spanien den senaste tiden. Jag hoppas ni förstår varför. Men tänk ändå, om ett år så är jag där! Jag längtar!


Här någonstans ska jag bo. Det är typ den varmaste delen av hela europa!

Kommentarer
Postat av: Sofia (se jag e inne på din blogg :P)

WOHO tjejen så du kommer dra till spanien!! :D

2008-10-02 @ 22:16:14
Postat av: sarra

vart i spanien?



sv: Haha, men vaaah. nää, e det säker att du åker till España nu? I don't like...



Om 720 dagar kommer jag typ bo i New York. Jag kan knappt tro på det själv. Väldigt kul!



Och om 26 dagar är jag kanske i Paris! As roligt! :)



kmr sakna dig om du åker domme! :(

2008-10-02 @ 22:53:22
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarra

måste ockås bara berätta att en som gick i min klass i 1an är där nu ju. och han längtar sååå mycket tillbaka till sverige..



kram

2008-10-02 @ 22:54:01
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarra

måste ockås bara berätta att en som gick i min klass i 1an är där nu ju. och han längtar sååå mycket tillbaka till sverige..



kram

2008-10-02 @ 22:54:03
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarra

av: Asså jag vet inte riktigt varför.. Men han saknar alla männisor i sverige typ, och så, men ja ska fråga honom... men vart e det fu ska till i Spanien?



nej, om 720 dagar bor jag i NYC. för att ja måste annars kan jag inte leva. haha, men du kommer typ komm hem i april eller maj eller något. Och sdå hinner du komma på min student.. ioch jag komemr liksom vara här hela sommarlovet fram tills september typ.. soo.. ja. vi kommer att träffas.. plus att jag kommer och hälsar på när du ska ta studenten typ.. kanske på jullovet också. haha..



(typ planerar hela mitt liv, hahahahhahaha)



pusss

2008-10-03 @ 07:57:59
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Joella

Bara du kommer hem till jul & till våra studenter så är det oki!

2008-10-04 @ 12:30:59
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Annie

du kan ju inte bara lämna oss alla gumman :(

2008-10-05 @ 16:06:43
Postat av: Madeleine

Tja! Jag ska också till spanien och bo där ett år! :D svenska skolan i Fuengirola, är det dit du också ska? adda min msn så kan vi väl snacka lite mer, vore askul! :)

2010-04-22 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0