Katti och Fia


Till höger och vänster om mig ser ni två av de bästa människorna som finns. Nu längtar jag till höstlovet då vi ska ses! Det kommer bli hur kul som helst! Antingen kommer jag till er eller så får ni komma hit. Jag saknar er Katti och Fia! Det är mer än två månader sedan vi sågs och nu är det bara två veckor kvar tills vi ses igen. Jag lääääääängtar! <333333

Btw, förlåt för den dåliga uppdateringen, men min blogg kommer nog se ut såhär ett tag framöver. Jag är upptagen med så mycket annat så det är svårt att finna tid till bloggen. Och så känns det tråkigt att uppdatera bara för sakens skull. Jag vill ju ha något roligt att uppdatera om också.

Kommentarer
Postat av: s

vaaaackra människro säger jag bara! haha



JAG saknar DIG dominique! MYCKET. just so u know.. höhö... kram

2008-10-13 @ 00:02:12
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild! en fråga: var kan man köpa den adidaströjan längre ner? går den att köpa på internet? den var himlans snygg!

kram<3

2008-10-21 @ 19:41:10
Postat av: Julia

fin bild! en fråga: var kan man köpa den adidaströjan längre ner? går den att köpa på internet? den var himlans snygg!

kram<3



2008-10-21 @ 19:42:01
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Postat av: Domme

Julia: Tack du! :)

Adidaströjan finns tyvärr inte i Sverige, men jag tror att man kan beställa den på internet, vet dock inte någon sida. Annars kan du kolla på tradera och se om du hittar någon där. Jag vill också ha den tröjan och ångrar verkligen att jag inte köpte den på tradera när den väl fanns där, men en sådan lär nog dyka upp där igen. Jag hör av mig om jag hittar någon sida där den kan beställas. Om du hittar någon sida där man kan beställa den så får du gärna också höra av dig, för jag vill verkligen ha den. Kram

2008-10-24 @ 14:55:35
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0