Vintrigt värre

image40                                                                               
Underbara benvärmare som kommer från nuknuk. Tror jag ska köpa ett par fast att det är vintrigt, jag kan ha dem i vinter om jag fortfarande tyycker om dom. Men då kommer dem säkert inte finnas kvar. Men snygga är dom, så det får nog bli ett par. Oj, mitt studiebidrag kommer försvinna så fort jag får det. Aja, det är alltid trevligt med en fräsh garderob och det är ju mest kläder jag vill lägga mina pengar på. Måste tillbaka till pluggandet, har spanskaprov imon, kuss och pram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud så söta benvärmare!

2008-05-20 @ 19:07:07
URL: http://vemod.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0