Ny klass, ny linje, samma skola

Hej bloggen!

Har inte skrivit här på ett tag men det beror, som ni kanske förstår, på att jag har börjat skolan. Och nu går jag i ettan. Igen. Tidigare gick jag natur, men på grund av en dålig matte- och fysiklärare bestämde jag mig för att byta linje. Hela matte B kursen och halva Fysik A kursen gick inte alls bra, om man säger så. Men nu känns allt mycket bättre. För nu går jag nämligen samhäll i ettan. Dessutom har jag det bästa schemat jag någonsin har haft, har sovmorgon nästan varje dag och slutar runt två fram till fredag, då börjar jag åtta och slutar halv fyra. Lite synd att det är så just på fredagarna, men det är ändå helt okej. Dessutom slipper jag svenska A kursen som jag fick MVG i, så jag har lite håltimmar här och var och en dag slutar jag före alla andra. Underbart.

Jag var självklart tvungen att skämma ut mig andra dagen, typiskt mig. Vi gick på rundvandring och plötsligt kom en geting (som jag var livrädd för) och jag backade för att den inte skulle komma nära mig. Men då snubblar jag på någons väska och ramlar inför halva klassen. Där sitter jag och skrattar för mig själv. Det kallar jag pinsamt.

Klassen verkar bra och jag hoppas att den kommer att vara bra sen också. Det står lite still i huvudet just nu, så det här får nog räcka...

Puss

Kommentarer
Postat av: Joella

fy fan vad bra schema! sovmorron varje bra och sluta två nästan varje dag??? men sluta vad bortskämd du är. ;)

2008-08-21 @ 20:50:58
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Elin

grymt :D

2008-08-21 @ 21:21:11
URL: http://dudejustchill.blogg.se/
Postat av: ida

Vad underbart!! Mitt schema är alldeles hemskt:( Börjar 8 och s´lutar halv 4 alla dagar typ...och jag går bara i nian. Skönt att klassen blev bra

2008-08-22 @ 14:47:34
URL: http://idahi.blogg.se/
Postat av: Hp

Gillar din bakrund!

2008-08-22 @ 21:35:36
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: thulle :)

haha jaså XD har jag gjort tre t?? haha, vad dumt :P jaja, jag ska lägga upp bilder, jag ska göra det så fort jag har tid ;) .. just nu tänker jag göra det bara för att du påminde mig :)

saknar dig med!! vi får ses snart! :D puss sötis <3

2008-08-23 @ 19:22:42
Postat av: Caroline

Ja du ska ju gå i ettan i år OCKSÅ. Kul. Verkligen jättekul :) Vissa tycker ju så mycket om skolan att de vill gå FYRA år istället för tre. :);)

2008-08-26 @ 21:51:08
Postat av: karin

Jag bytte också från natur till samhäll. Går mycket bättre!

2008-09-20 @ 12:04:41
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0